[wcas-search-form]

پارچه ضد آب | بهترین و ارزان ترین پارچه ضد آب درجه 1 ضمانت 100% – دنیای چادر

chador
15 ژوئن 2023
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
پارچه ضد آب
4.8/5 - (27 امتیاز)

پارچه ضد آب

پارچه‌ ضد آب پارچه‌هایی هستند که ذاتاً در برابر نفوذ آب و خیس شدن مقاوم هستند یا به آن‌ها تبدیل شده‌اند. اصطلاح “ضد آب” به انطباق با مشخصات  و شرایط خاص یک روش آزمایش آزمایشگاهی اشاره دارد.

این پارچه ها معمولاً پارچه های طبیعی یا مصنوعی هستند که با مواد عایق رطوبتی مانند لاستیک، پلی وینیل کلراید (PVC)، پلی اورتان (PU)، الاستومر سیلیکون، فلوروپلیمرها و موم پوشش داده می شوند. به

عنوان مثال می توان به پارچه لاستیکی مورد استفاده در کت های مکینتاش، لباس های سونا و قایق های بادی اشاره کرد.

پارچه ضد آب به هیچ وجه اجازه نمی دهند آب در آنها نفوذ کند. مواد دافع آب، آب را دفع می کنند – ممکن است آب فقط از آنها بیرون بیاید، اما به اندازه ضد آب موثر نیستند.

پارچه های مقاوم در برابر آب، اگرچه ممکن است در برابر آب مقاومت کنند، اما کمترین اثربخشی را دارند.

برای ارتباط با دنیای چادر بر روی تماس با ما کلیک کنید.

برای خرید بهترین پارچه ضد آب مشبک شفاف و استعلام قیمت پارچه ضد آب، و دیدن نمونه کارهای ما به پیج اینستاگرام ما سر بزنید.

مدیریت : آقای محمدی 09123617471

دفتر فروش : 02636600094

دفتر فروش : 02636617559

شما میتوانید طبق آدرس زیر بصورت حضوری مراجعه کنید و از نمونه کارهای ما دیدن نمایید.

کرج _جاده ملارد(فردیس)_بعد از گلستان 52 نرسیده به پمپ بنزین حافظیه

پارچه ضد آب چیست؟

پارچه ضد آب نوعی پارچه در برابر نفوذ آب مقاومت دارد. همچنین در آب و هوای شدید بارانی، شاید در یک نم نم باران بسیار ملایم، شما را خشک نگه می دارد. این نوع پارچه ها حداقل میزان محافظت را ارائه می دهند.

قطره آب روی منسوجات 100% پلی استر پارچه های ضد آب/ تنفس در برابر عبور آب مایع مقاومت می کنند، اما اجازه می دهند بخار آب از آن عبور کند.

توانایی پارچه ضد آب در جلوگیری از باران و برف در حالی که اجازه می دهد بخار حاصل از عرق تبخیر شود.بنابراین منجر به استفاده از این پارچه در لباس های بارانی، لباس های ورزشی ضد آب در فضای باز، چادرها و سایر کاربردها می شود.

پارچه ضد آب می تواند به طور طبیعی رطوبت را دفع کند یا تحت درمان شیمیایی قرار گیرد. شما انواع مختلفی از مواد را پیدا خواهید کرد که هر کدام برای استفاده متفاوت در نظر گرفته شده است.

پارچه ضد آب

پارچه ضد آب

ویژگی های پارچه ضد آب

در اصل پارچه ضد آب موادی هستند که در برابر نفوذ آب مقاوم هستند. این نوع پارچه ضدآب ابزار ارزشمندی برای ساخت کالاهای خانگی، لباس در فضای باز، کفش و سایر تجهیزات سبک زندگی است.

عوامل ضد آب می توانند در طول فرآیند تولید به مواد بچسبند. ممکن است محصول نهایی “ضد آب” باشد.

هنگام ایجاد بهترین کیسه های حبوبات ضد آب جهان، باید بهترین پارچه ها را پیدا می کردیم.در ادامه با برخی از رایج ترین انواع پارچه های ضد آب که امروزه در گردش هستند را بررسی کنیم.

مزایای پارچه ضد آب چیست؟

  • قابلیت انعطاف پذیری بالا
  • ضد آب و بارش باران
  • ضد گرد و غبار، ضد آفتاب و نسوز
  • سبک وزن و با دوام
  • قابلیت تاشو آسان
  • خاصیت ضد آب و ضد یخ زدگی
  • پارچه ضد آب غیر قابل اشتعال است
  • این پارچه استقامت و دوام بالا دارد
  • همچنین با دوام در برابر اجسام تیز
  • مقاومت بالا در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • سبک وزن بودن آن
  • رنگ بندی زیاد و متنوع

8 نوع رایج پارچه ضد آب کدامند؟

آیا همه آنها از نظر فنی ضد آب هستند؟

1. پنبه لمینت

پارچه های لمینت مانند پنبه رایج و موثر هستند. یک پوشش نازک ضد آب به پنبه داده می شود تا آن را ضد آب کند. این نسخه از عایق رطوبتی نیز نسبت به سایر منابع سازگارتر با محیط زیست است زیرا یک طرف آن یک پارچه طبیعی است.

پارچه لمینت برای کلاه، ژاکت و لباس اسکی ایده آل است. در شرایط آب و هوایی شدید به خوبی کار می کند. یک لایه مقاوم در برابر آب به پشت پنبه چسبانده شده است که باعث افزایش ضد آب می شود. اگرچه پارچه پس از این فرآیند انعطاف پذیری کمتری پیدا می کند، اما ساختار محکمی ایجاد می کند و همچنان بسیار قابل تنفس است.

2.پارچه پلی استر و نایلون

وقتی پلی استر و نایلون به تنهایی می ایستند به خودی خود ضد آب نیستند، اما به دلیل بافت محکم خود در برابر آب مقاوم هستند. باز هم، یک پوشش خاص می تواند آنها را ضد آب کند. لایه ای از پلی اورتان در قسمت داخلی پارچه به آن اجازه می دهد در برابر باران و سایر پاشش آب مقاومت کند.

پلی استر و نایلون بسیار کمتر قابل تنفس هستند و به اندازه سایرین قوی نیستند. پارچه نایلونی Ripstop به عنوان یکی از محکم‌ترین پارچه‌ها در این خانواده مواد خاص نمی‌تواند مورد توجه قرار نگیرد.

در جنگ جهانی دوم، آنها حتی از آن برای ساخت چتر نجات استفاده کردند، زیرا دارای خاصیت ضد آب و ضد پارگی بود.

3.پارچه وینیل و پلاستیک

اینها نمونه های خوبی از مواد مصنوعی ضد آب هستند که ممکن است در بسیاری از وسایل خانه پیدا کنید. پارچه وینیل از زیرانداز گرفته تا کیسه های لوازم آرایشی بسیار ضد آب هستند. نه تنها از نفوذ آب جلوگیری می کند، بلکه به همان اندازه سخت است که انعطاف پذیر است و بهترین های هر دو دنیا را به شما می دهد.

4.TPU پلی اورتان ترموپلاستیک

TPU پلی اورتان ترموپلاستیک بسیار نرم، انعطاف پذیر و دوستدار محیط زیست نسبت به سایر گزینه ها مانند PUL یا پلی اورتان لمینت است. این ماده ضد آب به دلیل ماهیت جاذب و راحت برای پوشک های قابل استفاده مجدد مناسب است.

5. فلیس پلی استر

فلیس پلی استر پشم گوسفند از پارچه های مقاوم در برابر آب طبقه بندی می شود، البته تا زمانی که به اندازه کافی ضخیم باشد.در واقع فلیس نوع دیگری از پارچه است که برای لایه بیرونی پوشک های پارچه ای مفید است. استفاده دقیق از یک پوشش دافع آب می تواند پشم گوسفند را بیشتر از آنچه که به طور طبیعی است در برابر آب مقاوم کند.

6.پارچه لمینت پلی اورتان (PUL)

لمینت پلی اورتان پارچه تمام پارچه هایی است که در نوع خود ضد آب هستند. PUL یک پارچه پلی استر است که دارای پشتی پلاستیکی است که از یک لایه نازک ضد آب تشکیل شده است. لمینت پلی اورتان پارچه ای کاملا ضد آب و همچنین قابلیت تنفس و انعطاف پذیری دارد. بهترین چیز در مورد پلی استر PUL این است که نازک، صاف است و می توان آن را چندین بار بدون آسیب رساندن شست.

7. پشم

یکی از مزایای اصلی پشم این است که کاملاً طبیعی است و در برابر آب مقاوم است. اگرچه ممکن است کاملاً ضد آب نباشد، می توانید یک لایه لانولین اضافه کنید و محافظت از آن را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید. پشم آب پز بسیار مقاوم در برابر آب است زیرا فرآیند جوشیدن پارچه را ضخیم تر و متراکم تر می کند.

8. پارچه روغنی

پارچه روغنی در اصل یک پارچه کتانی با روکش روغن بذر کتان جوشانده شده است تا کاملا ضد آب شود. پارچه‌های روغنی امروزی را می‌توان با استفاده از مواد پنبه‌ای به علاوه یک لایه وینیل شفاف روی آن ایجاد کرد. پارچه روغنی مواد کم تعمیر و نگهداری است که برای سفره، کیف و لوازم آشپزخانه استفاده می شود.

انواع پارچه ضد آب

انواع پارچه ضد آب

پارچه لمینت پلی اورتان (PUL) چیست؟

این پارچه از پلی استر ساخته شده است که با یک پوشش ضد آب درمان می شود. این سبک وزن، تنفس و بادوام است. PUL معمولا در پد تشک های ضد آب استفاده می شود. این ماده همچنین قابل شستشو است و در مواقعی که نیاز به محافظت از ملافه در برابر بی اختیاری دارید، آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند.

پارچه پلی اورتان ترموپلاستیک (TPU) چیست؟

مشابه پارچه‌های PUL، مواد TPU سبک‌تر و نرم‌تر هستند. مواد نرم تر آن را برای استفاده به عنوان ملحفه ضد آب ایده آل می کند. این پارچه برای پوشک های پارچه ای نیز عالی عمل می کند. پارچه های TPU نسبت به PUL ها سازگارتر با محیط زیست هستند، اما یک نقطه ضعف نیز وجود دارد. دوام کمی از دست می دهید.

برای ارتباط با دنیای چادر بر روی تماس با ما کلیک کنید.

برای خرید بهترین پارچه ضد آب مشبک شفاف و استعلام قیمت پارچه ضد آب، و دیدن نمونه کارهای ما به پیج اینستاگرام ما سر بزنید.

مدیریت : آقای محمدی 09123617471

دفتر فروش : 02636600094

دفتر فروش : 02636617559

شما میتوانید طبق آدرس زیر بصورت حضوری مراجعه کنید و از نمونه کارهای ما دیدن نمایید.

کرج _جاده ملارد(فردیس)_بعد از گلستان 52 نرسیده به پمپ بنزین حافظیه

پنبه ELS چیست؟

اگر پارچه طبیعی مقاوم در برابر آب را ترجیح می دهید، پنبه ELS یک گزینه است. مواد نرم اغلب به عنوان ملحفه ضد آب استفاده می شود.

پنبه ELS یک محصول ویژه است که عمدتاً در کالیفرنیا رشد می کند. الیاف پنبه بلندتر باعث می شود بافتی محکم و متراکم ایجاد شود که از نفوذ رطوبت جلوگیری می کند. این ماده قابل شستشو است. بنابراین می توانید به راحتی از آن به عنوان محافظ تخت ضد آب استفاده کنید. شما همچنین می توانید الیاف پنبه را در برخی از لباس های ضد آب مانند شلوار، ژاکت و پیراهن پیدا کنید.

پارچه ضد آب

پلی استر و نایلون چیست؟

این پارچه‌های مصنوعی سال‌هاست که در همه چیز از لباس گرفته تا پدهای ضد آب وجود دارند. مواد پلی استر و نایلون دارای بافتی محکم است که آن را در برابر آب مقاوم می کند. با درمان، پارچه‌ای بادوام و ضدآب دریافت می‌کنید که در همه چیز از پد تشک‌های ضدآب گرفته تا چترها، کت‌های بارانی و پوشش‌های مبلمان پاسیو استفاده می‌شود. یکی دیگر از مزایای مواد قیمت پایین است. هر دو مقرون به صرفه هستند و به راحتی در بازارهای خرده فروشی و آنلاین یافت می شوند.

پارچه ضد آب

پارچه ضد آب

پارچه روغنی چیست؟

در اصل، پارچه روغنی از پارچه کتانی یا اردک نخی محکم بافته می شد و با روغن بذر کتان پوشانده می شد. پوشش همان چیزی است که به پارچه خاصیت ضد آب می دهد. این پارچه اغلب برای کت های ملوانی و حتی بادبان استفاده می شد.

امروز، حتی همه کاره تر است. پارچه اکنون با وینیل شفاف پوشیده شده است و می توانید مواد مات و براق را پیدا کنید. پارچه روغنی بادوام است و به راحتی تمیز می شود. همچنین یک پارچه سنگین است که معمولاً برای کیف و چمدان استفاده می شود.

پارچه ضد آب

میکروفیبر چیست؟

این ماده نرم اغلب برای تمیز کردن عینک، گوشی و صفحه نمایش کامپیوتر استفاده می شود. ساخته شده از پلی استر، قبل از اعمال پوشش در برابر آب مقاوم است. هنگامی که مواد تحت درمان قرار گرفتند، 100٪ ضد آب هستند. مواد جیر مانند اغلب برای ژاکت استفاده می شود، اما به اندازه کافی نرم است تا به عنوان روتختی ضد آب استفاده شود.

محافظ تشک ضد آب ساخته شده از میکروفیبر قیمت کمی بالاتر از برخی مواد دیگر دارد.

 کاربرد لاتکس و لاستیک طبیعی چیست؟

لاتکس ترکیبی از لاستیک طبیعی و مصنوعی است. این ماده در اقلام مختلفی از لباس گرفته تا پد تشک ضد آب و روتختی استفاده می شود.

لاستیک طبیعی از روغن ترشح شده توسط درخت لاستیک ساخته می شود. این یک ماده بادوام است که می توانید به راحتی آن را پاک کنید.

معمولاً قابل شستشو در ماشین لباسشویی نیست و برای خشک کن ها ایمن نیست. همین امر در مورد لاتکس نیز صدق می کند. بر خلاف لاتکس، لاستیک طبیعی زیست تخریب پذیر است و آن را انتخاب بهتری برای محیط زیست می کند.

پارچه ضد آب

آیا پشم خاصیت ضد آب دارد؟

 پنبه ELS، پشم به طور طبیعی در برابر آب مقاوم است. کیفیت مواد نیز در طول سال ها بهبود یافته است. نرم‌تر است، کمتر تحریک‌کننده است، اما هنوز هم پارچه‌ای نیست که همه دوستش داشته باشند.

پشم جوشانده شده در آب داغ قبل از بافته شدن در لباس یا روکش تشک، خاصیت ضد آب آن را افزایش می دهد.

هنگامی که پشم با لانولین درمان می شود، به طور موقت ضد آب است. پوشش باید مرتباً دوباره اعمال شود. با پشم آب پز و پوشش داده شده با لانولین محافظت کاملی از آب دریافت نمی کنید، اما پارچه متراکم به دور نگه داشتن رطوبت از تشک شما کمک می کند.

کاربرد های پارچه ضد آب در دنیای چادر

  1. ساخت روکش لیفتراک
  2. تولید روکش تجهیزات صنعتی
  3. فروش پارچه کانتینری
  4. آلاچیق برزنتی
  5. برزنت مشبک
  6. چتر و سایبان
  7. چادر مسافرتی برزنت
  8. صندلی تاشو مسافرتی
  9. زیر انداز مسافرتی
  10. چادر مسافرتی
  11. چادر ضد آب
  12. برزنت وینیل
  13. برزنت مشبک شفاف
  14. روکش ماشین
  15. برزنت ضد آب
  16. برزنت پی وی سی
  17. پوشش محافظتی کالا و …

برای ارتباط با دنیای چادر بر روی تماس با ما کلیک کنید.

برای خرید بهترین پارچه ضد آب در کرج  و استعلام قیمت پارچه ضد آب، و دیدن نمونه کارهای ما به پیج اینستاگرام ما سر بزنید.

مدیریت : آقای محمدی 09123617471

دفتر فروش : 02636600094

دفتر فروش : 02636617559

شما میتوانید طبق آدرس زیر بصورت حضوری مراجعه کنید و از نمونه کارهای ما دیدن نمایید.

کرج _جاده ملارد(فردیس)_بعد از گلستان 52 نرسیده به پمپ بنزین حافظیه

7 پاسخ به “پارچه ضد آب | بهترین و ارزان ترین پارچه ضد آب درجه 1 ضمانت 100% – دنیای چادر”

  1. ساینا گفت:

    سلام وقت بخیر
    خواستم تشکر کنم از مجموعه دنیای چادر
    برای بالکن منزلم برای جلوگیری از بارش باران از پارچه ضد آب استفاده کردید خیلی خیلی راضی ام
    فوق العاده اید
    ممنونم از شما

  2. بیژن گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید قیمت پارچه ضد آب برای 40 متر چقدر/
    ممنون

  3. علی گفت:

    سلام
    واقعا از محصولات دنیای چادر راضی ام 1 هفته پیش از شما پارچه ضد آب برای پارکینگم خریداری کردم خیلی عاالیه
    ممنونم از دنیای چادر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ساخت برزنت در بندرعباس

ساخت برزنت در بندرعباس | بهترین کیفیت برزنت در بندرعباس | 100% تضمینی

ساخت و خرید برزنت ضد آب در بندرعباس گروه تولیدی دنیای چادر در ساخت برزنت ضد آب در بندرعباس ...
chador
16 مه 2023
پارچه برزنت شمعی در کرج

پارچه برزنت شمعی در کرج | خرید ارزانترین برزنت شمعی 100% تضمین | دنیای چادر

پارچه برزنت شمعی در کرج محصولات پارچه برزنت شمعی در کرج می توانند در برابر باران، گرما و ...
chador
06 مه 2023
فروش پارچه ضد آب

فروش پارچه ضد آب در کرج | خرید پارچه ضد آب در کرج با ارزان ترین قیمت

فروش پارچه ضد آب در کرج دنیای چادر بزرگترین و قدرتمندترین تولیدی در فروش پارچه ضد آب در ...
chador
18 ژوئن 2022
این سایت متعلق به دنیای چادر با مدیریت آقای محمدی بوده و هرگونه سوءاستفاده و کپی برداری مجاز نیست!
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه