[wcas-search-form]

ساخت میز مسافرتی در کرج | خرید میز مسافرتی در کرج با تضمین کیفیت

chador
16 آگوست 2022
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
5/5 - (5 امتیاز)

ساخت میز مسافرتی در کرج

 دنیای چادر در ساخت میز مسافرتی در کرج و صندلی تاشو قابل حمل فعالیت دارد.دنیای چادر مجموعه ای بزرگ با داشتن کادری مجرب و حرفه ای یکی از بزرگترین تولید کننده تجهیزات مسافرتی در کرج می باشد.

جهت ساخت میز مسافرتی در کرج یا خرید میز مسافرتی در کرج شما می توانید با یکی از راههای ارتباطی زیر با دنیای چادر در ارتباط باشید.

مدیریت : آقای محمدی 09123617471

دفتر فروش : 02636600094

دفتر فروش : 02636617559

آدرس فروشگاه : کرج _جاده ملارد(فردیس)_بعد از گلستان 52 نرسیده به پمپ بنزین حافظیه

علاقه مندان به خرید میز مسافرتی در دنیای چادر می توانند حضوری به فروشگاه ما در کرج مراجعه کنند و از نزدیک محصولات ما را ببینند.

ویژگی های میز مسافرتی در کرج

  • قابلیت تاشو بودن میز مسافرتی

میز مسافرتی طراحی شده با لوله های آلومینیومی و فلزی بسیار پایدار است.همچنین میز مسافرتی سازگار با محیط زیست و تمیز کردن آسان است.

  • میز مسافرتی با ارتفاع قابل تنظیم

پایه‌های میز تاشو را می‌توان در ارتفاع بین 10.6 اینچ تا 15.7 متناسب با نیاز خود تنظیم کرد. می‌توانید دستگیره پا را برای تثبیت میز کمپ در زمانی که زمین در فضای باز ناهموار است تنظیم کنید.

  • میز مسافرتی چند منظوره

میز کمپینگ تاشو برای استفاده خانواده 2 نفره در فضای باز داخلی ایده آل است. به عنوان میز پیک نیک قابل حمل، میز ساحل، میز مسافرتی، می تواند تجربه فوق العاده ای را در کوله پشتی، کمپینگ , پیک نیک، ساحل، ماهیگیری، مهمانی، سفر به شما ارائه دهد.

  • میز کمپینگ بادوام قابل حمل

میز مسافرتی کمپینگ قابل حمل و سبک می باشد تا بتوان آن را مانند چمدان در سفر حمل کرد؛ در عین حال این میز برای اکثر صندوق عقب ماشین مناسب کمپینگ شما است. نیاز است. لطفاً دستگیره پاها را محکم ببندید و برای ثبات بیشتر وسایل را به آرامی قرار دهید.

  • اجزای میز کمپینگ

برای مونتاژ میز تاشو به هیچ ابزاری نیاز نیست، می توانید آن را در چند ثانیه تنظیم کنید. پایه های آلومینیومی به راحتی تنظیم می شوند و قابل تا شدن هستند.

خرید میز مسافرتی در کرج

برای خرید میز مسافرتی در کرج با کیفیت عالی و با دوام به فروشگاه دنیای چادر در کرج سر بزنید .ما این محصول را به قیمت تولیدی برای شما ارائه می دهیم.

برای خرید میز مسافرتی در کرج باید به یکسری فاکتورها توجه کرد که در ادامه به آن اشاره میکنیم.

پس با ما همراه باشید.

برای خرید میز مسافرتی حتما به موارد اشاره شده در زیر توجه کنید:

  1. قیمت
  2. وزن
  3.  کیفیت
  4. نوع اسکلت
  5. حجم

می دانیم که کیفیت , برای خرید میز مسافرتی یکی از دغدغه ی بسیار مهم هر مشتری است،برای مشاوره رایگان و دریافت لیست قیمت میز مسافرتی می توانید با دنیای چادر در ارتباط باشید.

یا برای ارتباط تلفنی با دنیای چادر جهت خرید میز مسافرتی بر روی تماس با ما کلیک کنید.

ساخت میز مسافرتی در کرج

ساخت میز مسافرتی در کرج

ساخت میز مسافرتی در کرج

اگر برای مدت طولانی کمپینگ می‌کنید و چیزی واقعا بادوام می‌خواهید به فروشگاه دنیای چادر سر بزنید. در دنیای چادر انواع مختلفی از میزهای مسافرتی با رنگ بندی متنوع خواهید دید که عموماً دارای مقاومت بالاتر در برابر اشعه ماوراء بنفش و درجه مقاومت در برابر آب دارند.
بنابراین اگر شما از آن دسته ای هستید که ممکن است بعد از چند نوشیدنی آرامش بخش در کنار آتش، فراموش کنید میز خود را در یک شب ببندید، این میزها را بررسی کنید.
مجموعه ما در ساخت میز مسافرتی در کرج یکی از معتبرترین تولید کننده تجهیزات مسافرتی می باشد.

قیمت میز مسافرتی در کرج

قیمت میز مسافرتی در مجموعه دنیای چادر ,مناسب و  ارزان هستند.دنیای چادر بدون داشتن واسطه , تمامی کالاها و میزهای مسافرتی موجود در فروشگاه را با کادر مجرب خود تولید می کند.

مشتریان شهر کرج و سرتاسر کشور جهت استعلام  قیمت میز مسافرتی در کرج، دیدن نمونه کارهای ما، مشاوره و همچنین خرید میز مسافرتی در کرج با یکی از شماره های زیر با ما تماس بگیرند:

مدیریت : آقای محمدی 09123617471

دفتر فروش : 02636600094

دفتر فروش : 02636617559

آدرس فروشگاه : کرج _جاده ملارد(فردیس)_بعد از گلستان 52 نرسیده به پمپ بنزین حافظیه

مشتریان می توانند با دیدن نمونه کارهای ما روی اینستاگرام نیز کلیک کنند.

برای استعلام قیمت میز مسافرتی بر روی تماس با ما کلیک کنید.

کاربرد های میز مسافرتی چیست؟

میزهای کمپینگ با یک میز کمپینگ تاشو کمی تجمل و راحتی به سفرهای کمپینگ خود اضافه کنید. این‌ها نه تنها برای خوردن وعده‌های غذایی‌ مناسب هستند، بلکه برای معاشرت با خانواده و همسرانتان نیز کاربردی هستند. میزهای تاشو برای ذخیره سازی و حمل و نقل مناسب هستند، زیرا می توانند به راحتی در کوچکترین ماشین قرار بگیرند. ما میزهای کمپینگ تاشو یا میزهای پیک نیک را برای یک یا چند نفر ذخیره می کنیم. میز و صندلی کمپینگ تاشو و میزهایی با نیمکت های متصل نیز داریم.

چند نوع میز کمپینگ وجود دارد و کدام یک برای من مناسب است؟

خوب، به طور خلاصه، بارها وجود دارد، و بهترین مورد برای شما به احتمال زیاد بستگی به این دارد که چند نفر می خواهید در اطراف آن بنشینید و چقدر فضای برای ذخیره و حمل آن دارید. اگر به یک میز کوچک فقط برای قرار دادن به عنوان میز کنار تخت یا به عنوان یک میز کناری کوچک در کنار صندلی خود برای نوشیدنی در یک روز گرم نیاز دارید، ما میزهای کوچک تاشو با ارزش زیادی در اختیار داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

این سایت متعلق به دنیای چادر با مدیریت آقای محمدی بوده و هرگونه سوءاستفاده و کپی برداری مجاز نیست!
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه